Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Умови відправлення Новою Поштою: • БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА по всій території України при замовленні від 3000 грн.; • Всі замовлення, оформлені через каталог Prom.ua, оплачуються одержувачем; • Швидкість доставки: 1-2 дні (по всій території України); Вартість доставки: • До відділення: від 50 грн.; • До пошти: від 50 грн.; • Кур'єром Нової Пошти: від 70 грн.; Нову Пошту відправляємо: • Післяплатою (при оплаті товару при отриманні): 20 грн + 2% від суми чека • Пром-оплатою • 100% передоплати на нашу картку Надсилання в день замовлення здійснюється за умови оплати вашого замовлення до 15:00 Замовлення можна зробити за телефоном: +380 (50) 987-14-44 +380 (93) 987-14-44 +380 (98) 987-14-44 Или на сайте: toptest-poloska.com.ua Чекаємо з нетерпінням на Ваші замовлення!
- Умови доставки Розеткою: • Розеткою надсилаємо тільки пром – оплату • Розетка доставляє 5-7 днів • Доставка у точці видачі Розетки – Безкоштовна • Відстежити своє замовлення можна лише через особистий кабінет Пром.юа Замовлення можна зробити на сайті: https://toptest-poloska.com.ua/ua/ Або по телефону: +380509871444 +380939871444 +380989871444
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Умови відправлення УКР.ПОШТОЮ: • Безкоштовна доставка від 1500 грн • Укр.пошту надсилаємо Пром-оплатою або 100% передоплати на нашу картку • Всі замовлення через каталог Prom.ua оплачує доставку покупець за тарифами Укр Пошти • Замовлення надсилаються протягом 1-2 робочих днів на поштове відділення в будь-яке місто України • Надсилання в день замовлення здійснюється за умови оплати вашого замовлення до 15:00 Замовлення можна зробити за телефоном: +380 (50) 987-14-44 +380 (93) 987-14-44 +380 (98) 987-14-44 Или на сайте: toptest-poloska.com.ua Чекаємо з нетерпінням на Ваші замовлення!
Способи оплати
- Умови оплати пром-оплатою: • Пром-оплату можна зробити лише на сайті: : toptest-poloska.com.ua • Пром-оплату надсилаємо: o Новою поштою o Укр.поштою o Розеткою Телефони для зв'язку: +380 (50) 987-14-44 +380 (93) 987-14-44 +380 (98) 987-14-44
- • Товар відправляється до тих регіонів України, де мирна обстановка та немає активних бойових дій. • Відправлення відбувається за мінімальної передоплати 100 грн (вартість доставки замовлення до клієнта + доставка назад відправнику, якщо клієнт не забирає своє замовлення на відділенні пошти). • При оплаті товару при отриманні Пошта бере додатково 20 грн. + 2% від суми чека • У разі відмови від отримання або неможливості забрати посилку передплата не повертається! • При отриманні замовлення сума до оплати буде зменшена на суму передоплати. Для більш детальної інформації уточнюйте у менеджера: +380 (50) 987-14-44 +380 (93) 987-14-44 +380 (98) 987-14-44
Гарантія:
арантія та сервіс
Гарантія
Все медичне обладнання (глюкометри, тонометри), куплене в інтернет-магазині, сертифіковане в Україні та забезпечене фірмовою гарантією, термін якої встановлений виробником.
Гарантія не поширюється на змінні витратні матеріали, знос яких залежить від інтенсивності та характеру використання (груші та манжети для тонометрів, трубки, клапани).
У разі зламання вам необхідно звернутися в сервісний центр (адрес вказаний на коробці або технічному описі товару). Гарантією безплатного ремонту товару впродовж гарантійного терміну є ваш гарантійний талон із моделлю та її серійним номером. Адреси та телефони сервісних центрів вказані в гарантійному талоні.
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.
Сервіс
Гарантія
Все медичне обладнання (глюкометри, тонометри), куплене в інтернет-магазині, сертифіковане в Україні та забезпечене фірмовою гарантією, термін якої встановлений виробником.
Гарантія не поширюється на змінні витратні матеріали, знос яких залежить від інтенсивності та характеру використання (груші та манжети для тонометрів, трубки, клапани).
У разі зламання вам необхідно звернутися в сервісний центр (адрес вказаний на коробці або технічному описі товару). Гарантією безплатного ремонту товару впродовж гарантійного терміну є ваш гарантійний талон із моделлю та її серійним номером. Адреси та телефони сервісних центрів вказані в гарантійному талоні.
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.
Сервіс